Tankar..

trött, och uttråkad, en slapp och död dag idag.
Var på körskolan i 2 timmar och pluggade teori, sen var de körlektion, snart smäller de, men ja e så jävla rädd för att kugga, jag skulle verkligen inte klara av det. Skulle vara så arg på mig själv och framför allt besviken ! Jag får ta den här tiden som är kvar till att intala mig själv att det inte gör nåt om jag misslyckas, att man faktiskt får fler chanser, att man inte är dum i huvudet om man inte blir godkänd. de värsta är att om nån säger till mig att dom har kuggat så tänker jag inte så mycket på det, då blir det mest ok, gud vad synd, men nästa gång klarar du det ska du se. Men när det gäller mig själv är jag alldeles för själv krtisk. Och ja, jag vet att det är onödigt och att det bara är fjoll, men det är som en tvångstanke, jag kvävs när jag misslyckas med nåt. minsta lilla grej så känner jag hur luften sugs ut ur mig och jag blir alldeles tom, en hel vecka om inte mer kan bli förstörd om jag tex misslyckas med att koka makaroner, ja vet ju att det är ju bara att slänga och ta fram nytt, de tar ju bara tre minuter och är inte hela världen, men jag klarar det inte. Blir för besviken för att göra om det..

Nej nu blev det ett väldigt djupt inlägg om nåt som egentligen ska vara positivt, för ett körkort är faktiskt positivt... om jag klarar det....

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kells

Klart du klarar det älskling :D <3

2009-10-14 @ 10:43:28
URL: http://www.metrobloggen.se/kellslingvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0