Perfekt helg :D

Denna helg har vart jättebra faktiskt ! Började med att jag jobbade fredag natt, gick bra hoppas ja, de kändes bra iaf :D gjorde några småmissar o så men annars helt ok, mina första kunder var från tyskland så jag fick prata engelska xD o mina sista kunder började typ bråka en massa så Johan fick kalla på vakter :P men däremellan gick de bra :) sen drog ja hem till Kelly när ja va klar o sov där, party på Lördagen men de blev en ganska lugn kväll :) men trevligt som fan var de :D Idag har ja vart i Barkhyttan hos Pelles föräldrar o vart med på fler kort :P trevligt :) Nu är jag faktiskt helt slutkörd o ska krypa mot sängen och däcka. Hela veckan fullproppad med saker att göra ! KUL JUL !
Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Kells

Hahah, lugn kväll? inte för mig eller ;) fylleungen :D inget jag planerade, men va fan ;D någon gång måste man ju släppa loss :D eheh, jag tyckte om det där vinet det slog på en väldigt bra :D köpa flera gånger och halsa - javisst (y) <3

2009-10-04 @ 21:21:28
URL: http://www.metrobloggen.se/kellslingvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0