Måndag..

HATAR måndagar ! de går inte att kliva upp på morgonen helt enkelt !!
Hade skolfoto idag, haha de kommer nog se ganska kul ut ;D Sen åkte jag till körskolan o körde lite teori, de gick bra :D körlektion imorgon o då ska ja boka uppkörningen och uppskrivningen :S nervöööööst !
Ev träning idag om Fia är frisk o kry, annars blir de ännu mer pluggande till matte provet imorgon :) håll alla tummar och tår för att jag får godkänt :D

Hade en sjuk huvudvärk igår, jag kunde inte röra mig minsta lilla för då tröck de jätte mycket :S ja mådde jätte illa o va nästan gråtfärdig för de gjorde så jävla ont ! Helt sjukt, jag har aldrig vart med om de förr :S

Men nu ska jag inte tänka på de utan gå tillbaka till pluggandet *weeei*

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0