fullt upp :O

shit de har vart helt galet mkt den här helgen , jobbat både fredag o lördag natt o sen umgåtts med världens bästa kusin i går :D
De gick iaf bra att jobba men igår hade ja en sån sjuk migrän så de va inte klokt ! Var med Kelly o becca på george´s och då spydde jag o sen alldeles innan ja skulle börja. Hade så sjukt ont att ja fick sitta i stort sett blickstilla när ja dealade. Usch jag hatar det, och jag blir lika livrädd varje gång det händer :S

Aja, spelmässigt gick de bra iaf.

När vi skulle åka hem inatt så lära vi köra i typ 50 på motorvägen för de va sjukt halt o vi hade bara sommardäck xD

Nu blir de inge jobba på några veckor då jag åker till Egyten på fredag :D:D:D

Nej nu sk ja åka hem till Pelle :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0