oj ! :O

oj, ganska många som kollar varje dag trots att jag har mått som ett jävla rövhål o inte skrivet nåt inlägg :O tack !
Hade lilla uppkörningen idag, de gick bra, de fanns inget att klaga på sa hon :D hoppas han/hon jag ska köra upp med tycker desamma ;) I neeeed this !!
Är för övrigt tok nervös inför imorgon, men vi hoppas på att allt går bra. Ska kunna jobba sen på kvällen med !

Ja mår illa av denna nervositet ! snart är de mat, ska försöka äta lite då, sen kommer pelle o säger hej :)

nu ska ja vila lite, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Kells

Kim, allt kommer att gå bra ! Och jag finns här för dig om du vill/behöver prata 24/7 det vet du ! Jag älskar dig.. <3

2009-11-06 @ 11:14:45
URL: http://www.metrobloggen.se/kellslingvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0